Heeft u een klacht of compliment over een van onze diensten? Geef dan eerst hieronder aan waar uw klacht of compliment betrekking op heeft, dan wordt u vervolgens automatisch doorgestuurd naar het juiste formulier:
- Punctualiteit (op tijd rijden)
- Voor meldingen over het te laat, te vroeg of niet verschijnen van bussen of treinen.
- Ons personeel
- Voor meldingen over een van onze chauffeurs / medewerkers.
- Dienstregeling
- Voor meldingen over volle bussen/treinen, vertrektijden, omleidingen en aansluitingen.
- Informatievoorziening en reisinformatie
- Voor meldingen over onze (reis)informatie op haltes, in de bussen of op de website.
- Vervoerbewijzen en ov-chipkaart
- Voor meldingen over (onjuiste) chipkaart transacties, vervoerbewijzen, tarieven etc.
- Toegankelijkheid
- Voor meldingen over (rolstoel)toegankelijkheid en overige voorzieningen in onze bussen en treinen.
- App en website
- Voor meldingen over de werking van onze app of website.
Wilt u een schade- of letselmelding doen? Ga dan naar de sectie Schade aan eigendom of Lichamelijk letsel.
Wilt u bezwaar maken tegen een ontvangen boete? Ga dan naar de sectie Bezwaar tegen een boete.