Artikelen in deze sectie

Lichamelijk letsel

Heb je lichamelijk letsel opgelopen tijdens je reis met ons, dan kun je dit rechtstreeks melden aan onze afdeling Schadebeheer via het e-mailadres schade@keolis.nl.

In je mail willen wij graag de onderstaande gegevens weten. Het is veel informatie, dat beseffen wij ons goed. Het is echter noodzakelijk om jouw klacht zo gedegen mogelijk op te kunnen pakken.

  • Datum waarop je het letsel hebt opgelopen
  • Tijdstip waarop je het letsel hebt opgelopen
  • Buslijn van - naar
  • Naam halte / station waar je bent opgestapt
  • Tijdstip waarop je bent opgestapt
  • Naam halte / station waar je bent uitgestapt
  • Tijdstip waarop je bij deze halte / station  bent uitgestapt
  • Busnummer en/of kenteken van de bus
  • Omschrijving van het voorval
  • Omschrijving aard letsel
  • Wat voor soort bus het was (gewone bus, gelede bus, buurtbus)
  • Je NAW-gegevens en telefoonnummer waar wij je kunnen bereiken
  • Je OV chipkaart nummer
  • Vervaldatum van je OV Chipkaart
  • De reden waarom je de schade bij ons meldt
  • Andere van belang zijnde gegevens of informatie
  • Optioneel: toevoegen enkele foto’s van de schade

Deze informatie hebben wij o.a. nodig om de juiste bus/trein en de betrokken chauffeur/machinist te vinden. Na ontvangst van je mail zal er zo snel mogelijk contact met je worden opgenomen.

Was dit artikel nuttig?

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Stel een vraag via het contactformulier

Contact formulier