Abonnement of kortingsproducten bestellen

Weet je nog niet welk product het beste bij je past of heb je nog geen persoonlijke ov-chipkaart? Kijk dan eerst even hier en volg het stappenplan. 

Als je je keuze hebt gemaakt kun je je product vervolgens bestellen in onze webshop. Je kan direct afrekenen en het product wordt vervolgens ook direct voor je klaargezet. Je dient dan nog wel langs een oplaadpunt te gaan om het product daadwerkelijk op de kaart te laden alvorens je ermee kan reizen. Je kan hier zoeken welk oplaadpunt het dichtst bij jou in de buurt zit.

Na elke bestelling ontvang je een orderbevestiging op het mailadres dat je bij de bestelling hebt opgegeven. Als er onverhoopt iets mis is gegaan bij de bestelling of je hebt per ongeluk het verkeerde product besteld, vul dan zo snel mogelijk dit formulier in.

 

Heeft u hierbij extra uitleg en/of hulp nodig, dan kunt u contact opnemen met de OV-ambassadeurs.

OV-ambassadeurs zijn senioren die vrijwillig hun kennis en ervaring delen met anderen die niet bekend zijn met het openbaar vervoer.

Zij zijn telefonisch bereikbaar op 038 - 303 70 10.
Maandag:   10.00 tot 12.00 uur en 18.30 tot 20.00 uur
Dinsdag:     10.00 tot 12.00 uur en 13.30 tot 15.00 uur
Woensdag: 10.00 tot 12.00 uur en 18.30 tot 20.00 uur
Donderdag:10.00 tot 12.00 uur en 13.30 tot 15.00 uur
Vrijdag:       10.00 tot 12.00 uur.

Ook kunt u vrijblijvend een inloopspreekuur of  een informatiebijeenkomst bezoeken of meegaan op een proefreis in klein groepsverband. Klik hier voor meer informatie over de activiteiten van de OV-ambassadeurs.

Was dit artikel nuttig?

Geen antwoord op je vraag gevonden?

Stel een vraag via het contactformulier

Contactformulier

24/7 bereikbaar

Bel 085 - 2085 212

(Gesprekskosten tegen
regulier tarief)