Je kunt op verschillende manieren onze vervoerbewijzen kopen:
- In de bus.
Met jouw contactloze betaalpas of creditcredit, kun je in- en uitchecken in de bus en/of trein. Meer informatie hierover vind je op OVpay.nl.
Per bankpas of creditcard kun je voor één en dezelfde persoon in- en uitchecken.
Reis je met meer personen en heeft niet iedereen een eigen contactloze betaalpas of creditkaart, koop voor hen dan een losse ritkaart of dagkaart bij de chauffeur.
Je kan bij de chauffeur geen abonnementen of kortingsproducten kopen. - Via onze RRReis webshop.
Een eenmalige registratie is handig waarna je digitaal jouw vervoerbewijzen bij ons kan bestellen. Om een abonnement te bestellen heb je een persoonlijke OV-chipkaart nodig. Deze koop je via www.ov-chipkaart.nl. Een anonieme OV-chipkaart is verkrijgbaar bij de verschillende verkooppunten zoals bijvoorbeeld onze servicewinkel op Apeldoorn busstation. Je vindt een overzicht met verkooppunten via www.ov-chipkaart.nl/adresvinder. - Bij de servicewinkels van RRReis op het busstation in Apeldoorn en Amersfoort.
Heeft u hierbij extra uitleg en/of hulp nodig, dan kunt u contact opnemen met de OV-ambassadeurs.
OV-ambassadeurs zijn senioren die vrijwillig hun kennis en ervaring delen met anderen die niet bekend zijn met het openbaar vervoer.
Zij zijn telefonisch bereikbaar op 038 - 303 70 10.
Maandag: | 10.00 tot 12.00 uur en 18.30 tot 20.00 uur |
Dinsdag: | 10.00 tot 12.00 uur en 13.30 tot 15.00 uur |
Woensdag: | 10.00 tot 12.00 uur en 18.30 tot 20.00 uur |
Donderdag: | 10.00 tot 12.00 uur en 13.30 tot 15.00 uur |
Vrijdag: | 10.00 tot 12.00 uur. |
Ook kunt u vrijblijvend een inloopspreekuur of een informatiebijeenkomst bezoeken of meegaan op een proefreis in klein groepsverband. Klik hier voor meer informatie over de activiteiten van de OV-ambassadeurs.
contactoptie-chat