De display met de actuele vertrektijden bij een bushalte heeft een storing

De digitale display (DRIS-display) bij een bushalte werkt niet of geeft onjuiste informatie. 
Dat is vervelend. Fijn dat je het opmerkt en door wilt geven.

 

Op de paal van de display zit een sticker met daarop een unieke QR-code. Als deze wordt gescand met een mobiele telefoon, dan kan de melding direct worden verstuurd naar de beheerder die zorgt dat dit wordt gerepareerd. 

Een QR-code kan meestal worden gescand met de camera op een mobiele telefoon. Lukt dat niet, dan kan de melding ook doorgegeven worden via www.drismelding.nl. Gebruik in dat geval de code die op de sticker staat vermeld. 

Hieronder zie je een voorbeeld van de sticker met QR-code om een storing van de DRIS-display te melden.

rrreis_dris-meldingssticker_a.png

 

Zit er op de paal met de DRIS-display geen sticker. Stuur dan dan een email naar display@overijssel.nl met hierin de haltenaam, het haltenummer, aan welke kant van de straat deze staat en in welke richting (bijvoorbeeld stad in- stad uit). 

Het haltenummer vind je rechtsonder in het blauwe vlak bovenaan het haltebord. Zie in het plaatje hieronder voor een voorbeeld.
rrreis-halte-paal_6-01.png

Was dit artikel nuttig?