Een vraag stellen

Waar gaat je vraag of opmerking over?

Geef hier alle benodigde informatie over je melding. Zorg er ook voor dat je alle relevante velden hieronder invult, zodat we je vraag, opmerking of klacht zo efficiënt mogelijk kunnen verwerken.

Is het niet gelukt om in- of uit te checken (vergeten of defecte apparatuur)? Ga dan naar www.uitcheckgemist.nl om je geld eenvoudig terug te vragen.

Met welke lijn heeft u gereisd?

Bijvoorbeeld 15:10

Kun je aangeven of je voor je reis betaald hebt met je OV-chipkaart, OVpay (via betaalpas of mobiel)

Het referentienummer bestaat uit 18 cijfers en letters en begint met NLOV.

Het OV-chipkaart nummer bestaat uit 16 cijfers. Je dient de cijfers achter elkaar in te brengen zonder spaties of streepjes. Je moet onderaan het formulier instemmen met de voorwaarden voor het raadplegen van je reis- en transactiegegevens. Dit akkoord is essentieel om te voldoen aan de vereisten van de Algemene Verordening Gegevensbescherming met betrekking tot je privacy. Zonder je toestemming kunnen wij je verzoek mogelijk niet of niet volledig behandelen.

Geef hier je IBAN-nummer (zonder spaties) op als je melding een verzoek tot terugbetaling bevat. Bijvoorbeeld: NL62BANK1234567890.

https://rrreis.nl/privacyverklaring

Bestand toevoegen of bestanden hier neerzetten