Een vraag stellen

Geef hier alle informatie betreffende uw melding. Zorgt u er daarnaast voor dat u hieronder alle relevante velden invult zodat we uw vraag, opmerking of klacht zo goed mogelijk in behandeling kunnen nemen.

Op welk gebied is deze vraag of klacht van toepassing? Kies een Syntus gebied uit de lijst.

Geef hier aan met welke treindienst u heeft gereisd of wil gaan reizen

Kies een datum uit het verleden of vul de datum in bijvoorbeeld: '1 januari 2021'.

Kies een datum uit het verleden of vul de datum in bijvoorbeeld: '1 januari 2021'.

Het OV-chipkaart nummer bestaat uit 16 cijfers. U dient de cijfers achter elkaar in te brengen zonder spaties of streepjes. Met het opgeven van uw OV-chipkaartnummer en insturen van dit formulier verleent u ons toestemming om uw reis- en transactiegegevens in te zien. Deze toestemming hebben wij nodig vanwege uw privacy (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Zonder uw toestemming kunnen wij uw verzoek mogelijk niet of niet volledig behandelen.

Op uw OV-chipkaart is een datum vermeld tot wanneer deze geldig is. Vul deze datum hier in.

Geef hier uw IBAN nummer op indien er een verzoek tot terugbetaling bij uw melding zit. Bijvoorbeeld: NL62 BANK 1234 5678 9012 3456.

Geef hier aan of u de melding ter informatie wilt doen of dat u een antwoord van ons nodig heeft. Klachten of opmerkingen die ter informatie bij ons terecht komen worden met dezelfde zorg en aandacht intern opgepakt als overige meldingen, maar u ontvangt geen terugkoppeling.

Bestand toevoegen of bestanden hier neerzetten