Als je schade hebt opgelopen door één van onze bussen, dan kun je dit bij ons melden.
Wij zorgen ervoor dat je melding bij de juiste vervoerder terechtkomt.
Vermeld in je melding indien mogelijk de volgende gegevens:
- Datum en tijd van het incident
- Locatie van het incident
- Kenteken of lijnnummer van de bus (indien bekend)
- Omschrijving van de schade
- Jouw contactgegevens (naam, telefoonnummer, e-mailadres)
- Eventuele foto's of documenten die de schade aantonen
Na ontvangst van je melding brengen wij de betreffende vervoerder op de hoogte. Zij nemen vervolgens rechtstreeks contact met je op voor verdere afhandeling.
Heb je schade opgelopen tijdens een rit met onze bus?
Was je passagier in de bus op het moment van het incident?
Geef dan aanvullend de volgende informatie door:
-
Naam van de opstaphalte
-
Tijdstip waarop je bent opgestapt
-
Naam van de uitstaphalte
-
Tijdstip waarop je bent uitgestapt
-
Je OV-chipkaartnummer
-
Vervaldatum van je OV-chipkaart
Deze informatie hebben wij nodig om de juiste bus en de betrokken buschauffeur te vinden en de kwestie om een goede manier met je op te pakken.