Soms kan er als gevolg van een storing van de busapparatuur een andere halte worden geregistreerd dan de halte waar je werkelijk bent uitgestapt. Dat kan een voordeel opleveren, maar soms wordt daardoor juist ook een te hoog bedrag afgeschreven. Als je OV-chipkaart bij het uitchecken een verkeerde halte heeft geregistreerd dan kun je geld terugvragen.
Hoe vraag ik geld terug?
Via ons contactformulier of onze Live chat onderaan deze pagina.
Wanneer moet mijn verzoek zijn ingediend?
Binnen 6 maanden (geteld vanaf de dag van de reiservaring) moet je verzoek om geld terug te krijgen bij ons zijn ingediend. Per verzoek bekijken we of er een vergoeding gegeven wordt.
Wanneer kan ik een reactie verwachten?
Je ontvangt meestal binnen 3 werkdagen een reactie van ons. Het kan zijn dat we nog om meer gegevens vragen om het verzoek af te ronden. Het is dus handig om in de tussentijd je mail goed in de gaten te houden.
Hoe kan ik bezwaar maken tegen een eventuele uitkomst?
Als je het niet eens bent met ons antwoord dan kun je uiteraard in bezwaar gaan. Klik op onderstaande link indien je bezwaar wilt maken tegen het antwoord:
Vier instanties om bezwaar te maken tegen het antwoord van RRReis